fredag, oktober 13, 2017

27 september - 6 oktober - bilder


Vädret inbjuder icke till speciellt många promenader med varken hund eller kamera,
det är liksom bara blött, grått och tråkigt,
så det blir icke så många promenadbilder för tillfället.

För även om jag går ut med the dogs så blir det utan kamera,
det är knappt jag orkar använda Runkeeper... 
att gå ut är mer ett nödvändigt måste än något jag gör för det är skoj.


 

Onsdag 27 september

 





 


 

Torsdag 28 september

 





 

Fredag 29 september

 






 


 

 

Lördag 30 september

 

Denna dag var jag med min mor & Elin på utflykt,
bilder från Vojmån






 

Måndag 2 oktober

 





 

 

Fredag 6 oktober

 





Det blir liksom aldrig ljust, ett diffust mörker även mitt på dan

Trots allt var vädret under denna period hyfsat... 
det blev ju ett par promenader ihop med kameran 😉

7 kommentarer:

znogge sa...

Här har varit gråmulet länge men i dag lyser äntligen solen! Inte en dag för tidigt :D

Kram och god fredag!

Ama de casa sa...

Du har lyckats få till fina bilder trots vädret! Den där tredje nerifrån - där ser Bullen ut som en liten kanin som tittar upp i bilden och studerar träden där borta. :-D

Men... Hundpromenader utan kamera? Var det inte så att prommisar utan kamera inte gilldes? ;-)

Ami sa...

Fina bilder i alla fall :)
Kram och ha en fin fredag!

Nilla sa...

Härliga höstbilder. Hösten är vacker när det inte regnar ;-) kram

BP sa...

Men du har gått ändå! Bra jobbat där! Å jag ser faktiskt såväl en solnedgång (ingen uppgång antar jag;-) ) som några blå himlar. Har en känsla av att ni haft bättre väder än vi de senaste två veckorna.

"LillaSyster" sa...

Fina bilder trots att du saknar dagsljus. Jag skulle aldrig fixa att bo så där långt norrut. Idag tog jag en solskenspromenad i spåret på fm, det var rätt kyligt - men jag njöt av att solen var framme. I em har jag klippt gräset, undrar om det var sista gången i år?? Nu är det snart soffhäng till Idol. Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★ sa...

Jättefina bilder :). Måste vara skönt att få bo så där som du/ni gör :). Kan sakna det att bo kring skogen :)