onsdag, oktober 11, 2017

En dag igår... en dålig dag 💩

😥Igår var det en mindre bra dag, 

jag började må dåligt vid 11.30 å ja jag var rätt sjuk... 🙁


Det började med ett tryck över bröstet - det gjorde ont när jag andades,
fortsatte med smärta ut i vänster arm,
sedan började jag må kräkilla, akut toaberoende 😣
frös och mådde skit.























Både J & min mor tyckte jag borde ringa 112 eller 1177, 
att jag borde åka upp till Sjukstugan 😷
Men jag ville inte, 
ärligt talat så kändes det som en väldans dålig idé att lämna toaletten 🙄

Jag överlevde 😜


Men jag mår icke så värst bra... 😞






Lite bilder från vårt kök...
ny gardin och den där mattan jag köpte för en tid sedan.








Enligt the dogs funkar den nya trasmattan perfekt att ligga på 😉

Skickat från min iPhone

9 kommentarer:

znogge sa...

Vilken otur :-( Hoppas att det blir en mycket bättre dag i dag med ditt mående.

Kram och krya på!

Ama de casa sa...

Jag skulle också ha röstat för sjukan i det läget... Bra att du åtminstone mår lite bättre nu!

Snällt att köpa en sån fin liggplats till hundarna :-)

Ami sa...

Hoppas inte det kommer tillbaks!
Kram och krya på dig!

Lena i Wales sa...

Vad tråkigt! Hoppas du snart blir bättre!
Roligt att se lite interiörbilder från dej.
Men snöfall, oj,oj, mindre kul!

"LillaSyster" sa...

Du borde nog göra ett EKG idag, det där lät ju inte så bra. Kram

BP sa...

Shit med ditt mående! Ärligt talat förstår jag dig att du inte åkte till Sjukstugan. Dom kommer ju iaf inte göra nå't, vilket du ju vet av erfarenhet som jag har förstått det. Så... Men du verkar må lite bättre idag, så hoppas det går åt rätt håll nu!

Gardinen gillar jag skarpt, mattan likaså. Bra köp där!

Svar: Bra att ni polisanmälde personen med den röda skåpbilen. Just när barn är "inblandade" på det sättet kan man inte vara försiktigt nog. "Better safe than sorry" skulle jag säga.

Nilla sa...

Men stackars dig. Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★ sa...

Stor kram! Det behöver du :(. Lider så med dig att du ska behöva ha det så där :(

ullie sa...

nej men gud vännen va ringde du inte för? har du haft ont utav gallsten ?
det kan känns lika dant faktiskt ungefär o man tror man ska dö utav tryck o så

köp med voltaren tablett hem eller om du har o ta en sån två aldvedon om det händer igen o känn om det hjälper