fredag, oktober 06, 2017

Gåsmamman - Vad jag ser på tv

 

Vi har börjat kolla på "Gåsmamman" tredje säsongen.


Foto: C More 

”Gåsmamman” är på väg tillbaka och det med stormsteg 
– nu är det klart att seriens tredje säsong har premiär 28 september på C More.

Precis som tidigare är det Alexandra Rapaport som spelar seriens huvudroll Sonja Ek. 

När säsongen öppnas har det gått cirka ett år sedan avslutningen av andra omgången.
Nu är den isländska maffian involverad. 
Samtidigt, i säsongspremiären, är seriens huvudperson Sonja Ek glad. 
Lycklig till och med. 

Lever, som Alexandra Rapaport uttrycker det, ”ett Svensson-liv med guldkant”.

Fast: I ”Gåsmamman” är lycka något flyktig 
och snabbare än snabbt har en dominoeffekt satts i gång.

Vad ser Du för tv-serie nu i höst?

15 kommentarer:

znogge sa...

Jag ser Solsidan och Halv åtta hos mig. Dessutom så blir det en del filmer från Netflix. Ovanligt mycket teve för att vara mig ;-)

Kram

Ama de casa sa...

Gåsmamman har jag aldrig tittat på. Följer inte serier - om man nu inte räknar Idol som en serie ;-) Och Schlagern. Den är kanske en serie också nu för tiden då det har gått och blivit ett väldigt utdraget spektakel :-D

Hoppas du mår bättre i munnen idag när du har påbörjat medicineringen!

Ama de casa sa...

Fast Schlagern börjar ju inte nu i höst då. Tyvärr... ;-)

yasmine mamma till dennis och angelina sa...

åh den vill jag också se
ha en fin fredag
kram

Ami sa...

Vi har aldrig sett Gåsmamman, men har hört att den ska vara bra.
Kram

Amanda Jona [FOTOGRAF] sa...

Har hört mycket bra om Gåsmamman, så ska nog kolla in den tror jag :)

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★ sa...

Så intressant :). Har aldrig sett den serien :)

Annie sa...

Gåsmamman är riktigt bra :)

Hoppas du får en fin kväll<3

Sv: Tack. Är riktigt jobbigt nu :/ men hoppas på bättring.

Kram

Therese sa...

Började se gåsmamman men fastnade inte riktgt så det har bara blivit en säsong av den gör mig. Och vindruvor är inte dumt, bara det att jag blir galet kissnödig om jag äter druvor. Kram

"LillaSyster" sa...

Har inte sett Gåsmamman. Här är det Idol, Kockarnas kamp och Hela Sverige Bakar som följs. Ha en fin fredagskväll! Kram

BP sa...

Den serien har jag totalt missat, troligen på grund av att vi var bortresta när serien började. Å nu verkar den ju ha börjat redan, den 28 september har ju varit.

Om jag minns rätt så börjar snart Bron igen. Googlade, men såg att jag får vänta till nyårsdagen 2018 med att titta på seriens sista säsong.

Ja då kan jag inte komma på fler serier jag kommer att titta på, men har ju följt Faran och Nobel bland annat.

Vano sa...

Den serien har jag aldrig sett, men har sett reklamen och det verkade spännande. Igår började jag titta på The 100, men ska ta och försöka se gåsmamman nån dag.

ullie sa...

nja ja har svårt att bestämma mej om ja gillar den eller inte

ja de är så himla duktiga nu här i två dagar o hjälpt till med ommöblering o ammas alla idiot ingrepp. o ja de är jätte duktiga tjejerna sen en pustande tonåring han ja NÅN gång är han duktig me hjälper alltid till o bära om ja ringer när vi åker buss o handlat

ja vi mår skit varför kan de inte gå åt RÅTT håll o man mår tppen bara sådär ?

solen va här lång stund i dag me men mera moln o typ 2 plus på morgonen hörde nånskrapat rutorna suck vill inte

kram finaste ohoppas på bra sovnatt oen fin morgon dag skickar lite sol då kramiz

BP sa...

Me again: Hur mår såret?

FREEDOMtravel sa...

Gåsmamman är bra! Och dessutom är det ju kul att känna igen grannhusen i filmningarna :) Vi har nyligen sett "Designated survivor". Nu kollar vi på "House of Cards".