torsdag 9 mars 2017

Blogg100 dag nio


Meen herre guuud... jag höll alldeles på å glömma,


Blogg100 logotype
Det här är mitt nionde inlägg till Blogg 100
Regler för Blogg100
  • Blogg100 startar onsdagen den 1 mars 2017  
(men det går bra att hoppa på utmaningen även senare).
  • Varje dag, 100 dagar i rad
måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg
 


Men YES nu är det gjort,
nu kan jag andas ut 😛

Tänkte att Ni kanske var lite sugna på ett par tre traktorbilder?






Då Js traktor gick sönder å hamnade på verksta'n fick J låna Gula Faran 😊
en traktorgrävare... de som lagade Js traktor är:

Söråsele Maskin AB

 Söråselevägen 39
91931 Åsele
Västerbottens Län - Sweden

7 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Den är ju snäppet vassare än J:s traktor ser det ut som. Trodde först att det var en JCB, men ser nu att det är en Hydrema, eller???!!!
Har ju jobbat för ett företag som sålde traktorgrävare, grävmaskiner, hjullastare, dumprar och vältar med mera så jag bara ÄLSKAR dessa fordon.
Tur att du glömde Blogg 100, men kom ihåg det senare, för you "just made my evening" - okej då - "night" då:-))))

PS. Lättare med bara ett inlägg/dagen att minnas Blogg 100;-) DS.

ullie sa...

ja men det är ja nästan hundra på att jag gör ha ha vitsiga ja där lite

ja men visst är det skit vädret som förstör vårt onda helt hundra på det oxå skitväder
Hoppas att du känt dej lite piggare idag
ja har ju hjälpt till så gott ja kunde me tvättmaskinen så näää där rök mitt minsta lilla bättre mående idag
fick nåt för det i vartfall

Må så gott fina sov gott vakna bra o till en fin dag kram natti

Kattis sa...

Hehe gillar fordon som döps till gula faran...vi har en truck på jobbet med det smeknamnet också, låt oss säga att den ofta susar genom gångarna fortare än den bör!��

Tråkigt att det ska vara så om ett annat klimat faktiskt kan få dig att må bättre.��

znogge sa...

Det var en ordentlig doning den där Gula Faran ;-)

Kram och trevlig fredag!

ullie sa...

ja denna skit värken tar ner en så mycket
hoppas det blir någon bra promenad idag. jag gör typ inget än så länge =)
Dåligt det oxå men ja har gjort o skrivit min egna remiss nu till knät så får vi se

stor kram vännen så hörs vi senare

"LillaSyster" sa...

Schysst, då kan ni ju passa på att gräva lite... eller så är det för mycket tjäle i backan ännu. Om jag hade den där traktorgrävaren på min gård skulle jag genast gräva ut en grund för ett växthus =) Eller kanske en pool! Man måste ju drömma. kramen

Veiken sa...

det var rejäla grejer. Gula faran kan göra en hel del nytta! Kram