söndag, mars 05, 2017

Lördagens Bullen promenad


Bullen har haft ett flertal dagar med sämre mående,
när han mår dåligt blir han som en helt annan hund,
helt naturligt... för vem är go' å gla' då man mår pyton?

Igår lördag så hade han en bättre dag.

Jag är glad för var dag Bullen verkar må bättre å fungerar som en hund bör göra.

Just nu känns det som om jag/vi måste fundera på allvar vad som är bäst...
bäst för oss alla.

Lördagens promenad







 Åsele Centralskola

 Simhallen & Sporthallen,
ett ställe där Elin tillbringar minst två kvällar i veckan,
även idag söndag blir det ett besök här på Sporthallen,
Elin har Karateträning kl 10,

 Vi har en aktiv Idrottsförening,

 Kunde inte motstå färgen på denna bil... 😋



 Ytterligare en bil med färg...

 Skyltsöndag 😊

Denna bild är nästan lik bilden under Ishall-bilden...

Fortsättning följer, det blev rätt många bilder under lördagens promenad.



Jag känner att samtidigt som jag samlar minnen ihop med Bullen,
så ja jag avskärmar mig på ett vis från honom,
ungefär som om jag tror det ska bli lättare att ta beslutet av vi ska skiljas.

Nu är det ju inte bara mina känslor jag ska ta hänsyn till,
jag måste veta vad jag tror blir bäst för Bullen.

Det är ju bara så svårt att veta.

Bildresultat för kan Du inte prata 
kan Du inte prata

(bild Tradera)



Blogg100 logotype
Det här är mitt femte inlägg till Blogg 100
Regler för Blogg100
  • Blogg100 startar onsdagen den 1 mars 2017  
(men det går bra att hoppa på utmaningen även senare).
  • Varje dag, 100 dagar i rad
måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg

5 kommentarer:

znogge sa...

Så härligt men klarblå himmel och snö! Vinter i min smak :D

Kram

"LillaSyster" sa...

Inte lätt att veta. Du får gå på magkänsla- du känner ju Bullen bäst och kan läsa honom. Kram

Veiken sa...

Jättetråkigt att bullen inte mår så bra, men ni tar säkert rätt beslut när det blir dags.
Härligt fina vinterbilder! Kramar

Lena i Wales sa...

Fina vinterbilder!
HÄrligt att bullen fick en bra dag och hoppas de blir många fler.

BP sa...

Fantastiskt fina bilder. Tänk så mycket en blå himmel och en limegrön bil kan göra för att höja humöret.
Å idag hittar jag faktiskt hela åtta skyltar här hos dig:-) Stort tack för att du tänkte på Skyltsöndagen:-)

Vad gäller Bullen så tänkte jag direkt på Steve som häromdagen fick avlida sin Nelson. Det gäller att inte vara egoist här, vilket är naturligtvis otroligt svårt. Bullen ska ju inte behöva lida, bara för att hans ägare så gärna vill ha honom kvar. Vad säger veterinären om Bullens hälsa?

Avundas dig inte kan jag säga...