tisdag 14 mars 2017

Mansgrottan del 2

Trött som faan, känner mig sjukt välanvänd och kroppen värker 😞

Bjuder på lite bilder från Mansgrottan aka det hus som J använder som verksta,
som lagerlokal å yes vårt förråd, här finns lite av både det ena å det andra 😜


En gammal mangel.
Den tillhör inventarierna...



Js bror, han gillar att vara hemma hos oss å hjälpa J,
han har väl inget roligare för sig 😊


Balkongdörrar, jag tycker dem är fina,


J i det som en gång var en hall...



J i det rum som nu blir något helt annat,
förändring på G... som synes fattas det golv 😏


Ännu en tapet från "Mansgrottan" 😍


Skickat från min iPhone





Blogg100 logotype
Det här är mitt fjortonde inlägg till Blogg 100

8 kommentarer:

znogge sa...

Golv kan helt klart vara en fördel ;-) Nostalgi på den tapeten!

Kram

Ama de casa sa...

Vilket härligt ställe! :-)

En sån mangel hade vi på vinden i det hyreshus där vi bodde på Nygatan i Skellefteå. Provade den en gång - funkade väl sådär... Men den är fin! :-)

Maria sa...

Åh vad min man hade blivit avundsjuk om han hade sett dessa bilder. Det är hans högsta önskan (typ) att ha en mancave :-)
Andas lugnt ♥

"LillaSyster" sa...

Viken fin tapet och mangeln.... mmmm den borde stå framme för den är ju så charmig och fin!

ullie sa...

Alltså det är väl kul me gamla saker o tapeter man fattar ju hur de såg ut förr i tiden

Gumman va jobbigt att du inte heller mår bra <3
Ja har försökt att vila o det gör inte samma ont sen va vi o handlade o direkt kom smärta så ja då vet man varföra man är hemma

Tom min chef ringde igår o frågade hur det är o om hon får ringa om en vecka o se

fin tisdag vännen min kramar o ta det lung blir melodin här idag me

kramar

Kattis sa...

Vad roligt att få se hur det ser ut i en "mancave":P

sv: Jag kan lova att gillar man messmör så var messmörsglassen väldigt god, jag njöt av varje tugga!:D

Annie sa...

Kul att få se bilder från mansgrottan! ;)

Jobbigt för dig med det onda :(
Va rädd om dig<3

Kramar

BP sa...

Yummie, yummie - jag menar mangeln alltså. Så otroligt vacker och fin. Älskar den:-)

Resten som ser lite halvfärdig ut och kräver ett större "renoveringsjobb" lämnar jag gärna åt någon annan som gillar hårt arbete och städning. Det gör inte jag;-)

PS. Undrar hur det känns att känna sig "sjukt välanvänd". Antar att du absolut inte vill veta vad min konstiga hjärna tänkte här - spontant alltså;-) DS.