tisdag 14 mars 2017

Tre promenader vecka 11


Promenader vecka 11


Hittills har det blivit tre stycken promenader.

måndag

 

Frost promenad "mitt på dan" 

 




 

Bullen promenad på kvällen

i väntan på Elin som tränade Karate på Sporthallen

 

 








Tyvärr riktigt dålig kvalité på dessa bilder,
vet faktiskt inte vad jag gjorde som lyckades få dem så dåliga,
"skit bakom kameran" troligtvis...

 

tisdag

Bullen promenad "mitt på dan"

 







Dessa sex bilder från tisdagens promenad blev lite bättre,
troligtvis behövde linsen rengöras... 
eller så ska jag skylla på vädret igår måndag 😋

9 kommentarer:

Days by Johanna sa...

haha när du skrev skit bakom kameran så trodde jag först du menad dig själv :)

Haha vad roligt du prata om mig med din pappa. Vad svara han på när du sa jag hade sommarblommor i maj? :)

znogge sa...

Skyll på vädret för det hade jag gjort ;-)

Kram

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★ sa...

Åh så härligt med promenader :). Bilderna är jättefina :)

Det är verkligen skönt för välmåendet att få promenera :)

icaibloggen sa...

Sv: Ussch ja, det tar ju mer på krafterna att se "normal" ut.. Hoppas du mådde bättre sen! <3

Tycker du ska testa på yoga. Finns många olika varianter. Viss yoga är ju för avslappning och vissa är ju mer mer rörelser och avslappning, om jag förstått det rätt. Vad känner du att yoga skulle ge dig?

Hoppas du sover gott inatt, kram! <3

BP sa...

Hahaha! Ja, bilderna blev aningen suddiga om man säger så. Å då du troligen körde bil kan det ju inte bero på eventuellt alkoholintag;-)
Känner igen fenomenet - ja, inte alkoholintaget då - utan suddiga bilder som jag inte vet hur de kom till. Men du lyckades i alla fall med lite mystik i dina foton, vilket jag då aldrig lyckas med;-)

BP sa...

Svar: Nej jag har varken Instagram, Facebook eller Twitter.

Har förstått/sett att många bloggare har gått över till Instagram. Himla synd tycker jag. Man ska visserligen aldrig säga aldrig, men jag ska inte överge bloggen. Jag gillar ju att skriva, och där är Instagram ju väldigt begränsad med max antalet täcken.

Själv då - är du med i Instagram?

"LillaSyster" sa...

Du har fortfarande gott om snö. Men med blåsten som varit i natt och som fortsätter nu på förmiddagen så måste det ta på ditt snötäcke. Ha en bra dag! Kram

Ama de casa sa...

Självklart är det kameran som är dum. Det är ALDRIG fotografens fel :-D

Duktigt promenerat!

Nilla sa...

Måste vara vädret �� kram