torsdag, juli 06, 2017

3 & 4 juli - promenad med the dogs


Livet är inte alltid så himla enkelt.


Men nu så bjuder jag på lite bilder från mina promenader.

 

  Jag kan ju inte hålla på å gnälla varje dag...

måndag 3 juli

 








Jag å Bullen gick en promenad innan vi hämtade Elin på Stallet.

tisdag 4 juli

 








Även denna dag gick jag å Bullen en promenad innan vi hämtade Elin på Stallet

Tisdagkväll så gick jag en promenad med min lille vän... 😊








Jag fick frågan häromdan: 
Varför jag har så stora hundar?
Då kom jag inte på nått bra svar...
Men så här efteråt tänkte jag att jag borde sagt: 
Att storleken har en viss betydelse 😏

7 kommentarer:

Ama de casa sa...

Haha! Ja, dom säger ju att storleken inte har nån betydelse, men ibland har den faktiskt det :-D

Härliga bilder, även om det såg lite blött ut :-D

BP sa...

Jo, du kunde ha gnällt lite till, för på första bilden ser det väldigt blött ut - ungefär som här. Å då fortsätter man och gnäller;-)

Konstigt nog har jag ingen uppfattning om storleken på dina hundar, då jag bara sett dom på din blogg och aldrig irl. Men visst storlek spelar roll vad gäller hundar alltså;-)

Ami sa...

Haha! Jag fick en fråga en gång varför jag hade pudel??
Härliga bilder från promenaderna!
Kram

Nilla sa...

Härliga bilder :-) Och jag har fått frågan varför jag har så liten hund. För att jag kan svarade jag ;-) kram

Annie sa...

Tycker du får gnälla om du vill ;) Men förstår, ibland orkar man bara inte ..<3

Hoppas du får en skaplig fredag :)

Sv: Jag kan ibland få ont i arm, och axel när jag flätar men oftast är det en ok ont ändå. Och oftast minskar det lite efteråt :)

Ja djur är verkligen terapi, såå mysiga :)

Kram*

Days by Johanna sa...

Ser fuktigt ut på vissa bilder

Haha du var ju dock inte liten frö 100år sedan ;) Men jag förtsår vad du menar, men nog måste nu haft lönn, det tror jag, jag skall ge dig en lönn näsa när du kommer till skåne. du vet bättre sent än aldrig :)

Days by Johanna sa...

Vi skall bara ha friggeboden som förråd, men jag skämtar Erik får sova där om han är besvärlig haha